Önskelistaa!

1. Det första på min önskelista är såklart en Iphone! Om det är en Iphone 4 elr 4s spelar inte så stor roll :)
2. Nummer 2 på min önskelista är en jacka från Hollister! Typ världens snyggast eoch den skulle vara perfekt till våren eftersom jag bara har en jeansjacka :) aom tur är så är det inte äkta päls, då skulle jag inte vilja ha den men den kostar 1100 :/ men vi får hoppas att tomten kommer med mkt paket! jag får ju det som jag önskat mej av pappa redan på torsdaag wiii!
3. Paarfyym från Hollister! Det är det tredje jag önskar mig, jag har en Britney Spears parfym som jag använder hela tiden men nu önskar jag mig en ny eftersom det är tråkigt att alltid ha samma! :) Den dooftar så himla gott ! Den heter Malaia.

4. Det fjärde på min önskelista det här året är en plattång! För den kan ju verkligen rädda en om man vaknar upp och har en bad hair day o: så kärlek till plattänger!
5. Efter de sakerna har jag bara lite småsaker som pengar, kläder, presntkort och boxar av serien gossipgirl vore väldigt bra att få! :)
/elleen c:

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: