jagfårsnartdamp

Tjoo! Har ju försökt att fixa min design både igår och idag men det funkar typ inte!
Om jag går in på förhandsgranska stilmall så syns den men om jag går in på den i ett
nytt fönster så ser den helt konstig ut! Jag vet inte vad jag ska göra för att den ska funka D:
Och nu blire inte den som jag tänkte på från början för sen så stod det att användaren hade tagit bort den så det funkade inte. Det blir någon annan halvbra design menmen :d
Ni får gärna tala om hur ni ser min blogg för att jag vet ju inte hur den ser ut nu!
Eftersom det tydligen inte går så bra för mig kanske någon vänlig själ skulle kunna hjälpa mig?


Tumblr_lrsto2svbr1qjh16mo1_500_large
/ellen


Kommentarer
Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Hej, är allt bra? :)

Vill du göra ett bloglovinbyte?

Kram♥

2012-01-15 13:31:41
URL: http://solinjamil.blogg.se/
E L L E N

sådär :/ ska stanna hemma från skolan imorn o så :(

är aldrig inne på bloglovin xd

2012-01-15 19:22:15
URL: http://ettvanligtlivtyp.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: