Jag är inte rasist utan pianist, jag trycker ner både vita och svarta

Heeejj alla glada människor! Förlåt för dålig uppdatering men har verkligen inte haft tid att blogga förens nu ! :o
Idag så började jag min skoldag genom att ta ur flätorna ur mitt hår så att mitt hår blev alldeles lockigt och änglalikt :D de e ju trots julavslutning idag ^^ jag åkte till skolan med 2 av mina bästa vänner Linn o Fanny och det var ju också ganska grymt att inte behöva gå till skolan!
Vi fick höra på 7:orna som sjöng i matsalen och rektorn som höll sitt vanliga tråkiga tal om nya betygsystem o blablabla o julevangeliet o blabla men sen fick jag mina betyg!

Jag blev väldigt nöjd eftersom jag har höjt mig med 15 poäng från förra terminen! Jag fick då 235 poäng och vi har inte ens fått betyg i alla ämnen än! :D så mitt slutbetyg tror jag kommer att vara 265 vilket jag är jättenöjd med!
När skolan slutade vid 11 så åkte ja o min kära syster och handlade de sista julklapparna ^^
Vi har hållit på med scrapbooken/fotoalbumet i minst 3 timmar och är äntligen klara med att klistar in alla bilder!
Imorn äre lilla julafton för mig och jag är grymt taggad!
Har ni haft en bra dag ? :)
jag till vänster och linnsan till höger! :)
/ellen

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: