if I were tiny I would sleep on a marsmallow

Tjoo bloggen känner att jag borde berätta lite om min dag ^^ vaknade vid 12 o då hade jag ingen feber :D yaayy!
Dock väldigt ont i halsen menmen ^^ Åt frukost o klädde på mig o så för skulle till läkaren klockan 2 :)
Där behövde vi va i typ 100 år för de skulle göra en massa prover o 2 blodprov för o kolla vad jag var för sjuk, har iaf inte halsfluss elr körtelfeber så det e bra.
De kom fram till att de skulle gå över av sig självt så fick inte ens ngt som skulle göra så ja skulle må bättre ):
Men ajja drogar halstabletter osså nu och vill till skola imorn! Pallar inte va hemma en dag till + att jag vill träffa mina kompisar D: Men förutomm att jag inte har feber så mår jag inte så bra egentligen :/ o de resterande av min familj tycker inte at jag ska gå :c vore kanske inte så bra om jag smittta massa människor heller men vi får väl se hur det blir ^^
Tumblr_lhbe30qov51qhy6c9o1_400_large
/ellenn

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: